انتشارات جهت چاپ کتاب

کسب درآمد تضمینی در منزل با موبایلتان

دیگه وقتشه از توی خونتون با موبایل یا کامپیوترتون کاسبی کنین، خیلی راحت میتونین مثل خیلی های دیگه با موبایل خودتون کاسبی کنین، کافیه آموزش ببینین! اگر الان بلد نیستین چطور با موبایل کاسبی کنین به خاطر اینکه بلد نیستین، همین! یاد بگیرید و با موبایل کاسبی کنین. بدون هیچ سرمایه اولیه ایی کاسبی کنین. ما

بیشتر بخوانید

مشاوره کسب و کار پاکسازی تخصصی پوست

چطور از طریق سایت و پیج اینستاگرام فروش داشته باشیم؟ راهکارهای افزایش فروش اینترنتی و روش های بازاریابی اینترنتی برای وب سایتها چیست؟در این ویدئو که مربوط به بخش بهداشتی و افزایش درآمد در حوزه پاکسازی پوست است دکتر شمس الدین یوسفیان اولین کارآفرین سریالی ایران با 8 استارتاپ موفق به شما راهکارهای موف

بیشتر بخوانید

جلسه منتورینگ استارتاپ ها در جزیره کارآفرینی روی کشتی

برای اولین بار در کشور، جزیره کارآفرینی برگزار کننده بزرگترین ایونت استارتاپ جهت جلسه منتورینگ بر روی کشتی سواحل بابلسر، در شهریور ماه 98 بود. این گردهمایی استارتاپی که به همت دکتر شمس الدین یوسفیان بنیانگذار جزیره کارآفرینی، با شرکت 6 تیم استارتاپی نوپا و حضور بیش از 30 استاد، منتور برجسته کشوری و

بیشتر بخوانید

کسب درآمد تضمینی در منزل با آشپزی

دیگه وقتشه از توی آشپزخونه خودتون به کسب درآمد بپردازین، خیلی راحت میتونین غذاهایی که بهتون میگیم رو درست کنین و به آدرسی که در شهر خودتون بهتون میدیم، ارسال کنین. مامی فود در کشور بیش از 4000 خانم خانه دار رو شاغل کرده و اگر شما هم میخاین توی خونه کار کنین و کاسبی کنین این فرصت رو از دست ندین.

بیشتر بخوانید

هزینه چاپ کتاب جیبی

چاپ کتاب جیبی بسیار سبک و به راحتی قابل حمل است. اگر از حجم و وزن کتاب‌های سنگین و یا از اشغال نمودن فضای زیادی رنج می‌برید، می‌توانید از چاپ کتاب جیبی استفاده نمایید. سایز چاپ کتاب جیبی حدوداً 12*17 سانتی متر می‌باشد.

بیشتر بخوانید

کمترین هزینه چاپ کتاب در ایران

در خصوص اطلاع از هزینه چاپ کتاب در ایران معمولا به دنبال موسسه‌ای هستیم تا از همان ابتدا به طور صریح تعرفه چاپ کتاب را برآورد نماید.

بیشتر بخوانید

چاپ کتاب قسطی با پرداخت چند مرحله ای

چاپ کتاب قسطی روش پرداختی آسان جهت رفاه حال کاربران و متقاضیان چاپ کتاب است. چاپ کتاب یکی از بهترین و خوشایندترین موفقیت یک نویسنده یا مترجم محسوب می‌شود، زیرا دسترنج چند ماه یا چندین ساله‌ی وی به مرحله چاپ و انتشار رسیده است.

بیشتر بخوانید

هزینه چاپ کتاب

هزینه چاپ کتاب را برای شما تنطیم می کنیم و به شما می گوییم چطور با بودجه کم کتاب چاپ کنید، به هزینه های گزاف چاپ کتاب نه بگویید.

بیشتر بخوانید