چاپ کتاب داستان از محبوب‌ترین خدمات موسسه چاپ کتاب است. محبوبیت از لحاظی که نوشتن کتاب داستان بسیار جذاب و پرطرفدار است. اگر شما که هم اکنون در حال مطالعه‌ی مقاله‌ی چاپ کتاب داستان هستید و دستی در قلم و کاغذ دارید، علاقه و استعداد شما در داستان چاپ کردن را به فال نیک می‌گیریم. ما در مجموعه بزرگ چاچ کتاب در همه حال آماده چاپ کتاب داستان خواندنی و ارزشمند شما هستیم و تمامی مسئولیت و امور چاپ داستان را با جان و دل خریداریم.

چاپ کتاب

چاپ کتاب کودک


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان می باشد    

برای دریافت مشاوره رایگان یا اعلام هزینه های دقیق می توانید تماس بفرمایید یا عدد 7 را به  09197349500 پیامک کنید.

با توجه به وضعیت شیوع کرونا تمامی مراحل از انعقاد قرارداد، آماده سازی کتاب و چاپ و ارسال کتاب به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود تا نیازی به خروج از منزل نداشته باشید.

دفتر مرکزی(خط ویژه)                                                       47625500 - 021

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم بیک زاده                   09197349100

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم رحیمی                         09190441620

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم دکتر شهاب                  09197349500

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم ابراهیمی                     09193716030

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم حیدری                         09198284084

مسئول  قیمت گذاری ترجمه کتاب ساعت اداری                   09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ ساعت اداری                               09196924796

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد                   09198282102

مسئول ویراستاری و تصویرگری ساعات اداری                       09195046400

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها شیدایی                                 09199170040

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها آقای حمیدی                          09197733916

تماس، واتس اپ، تلگرام

از اینکه بستری برای دریافت مشاوره هایی بدون جانبداری و واقع گرایانه مهیا نمودیم، به خود می بالیم.

قیمت حدودی چاپ کتاب (صفر تا صد: از آماده سازی کتاب، مجوز ها و چاپ)    700 هزار تومان

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


آموزش تالیف و چاپ کتاب داستان

آموزش تألیف و چاپ کتاب داستان رویکردی نوین در مجموعه چاپ کتاب است. کافی است شما جرقه‌ای از استعداد داستان نویسی را در خود حس کرده و قلمی به دست گرفته باشید با ما تماس بگیرید. همکاران حاذق و توانمند ما در بخش چاپ کتاب داستان کلیه سوالات و ابهامات شما را به خوبی رفع نموده و به شما به صورت کاملا رایگان مشاوره می‌دهند. کارشناسان ما، تألیف و چاپ کتاب داستان را به شما آموزش داده و شما را راهنمایی خواهند نمود.

کمترین هزینه برای چاپ کتاب داستان چقدر است؟

صحبت از هزینه چاپ کتاب داستان در موسسه چاپ کتاب شد، لازم به ذکر است که این امر با کمترین هزینه صورت می‌پذیرد. با عرضه خدماتی متفاوت در عرصه چاپ کتاب داستان نظیر چاپ داستان و قصه، چاپ کتاب داستان کوتاه، چاپ کتاب داستان کودکان و ... آن هم به صورت فوری، نازلترین قیمت‌ها را در مقایسه با دیگر موسسات برای شما در نظر گرفتیم. کمترین هزینه را در چاپ کتاب داستان خود را با ما تجربه کنید.

آیا می‌توان کتاب داستان با تیراژ کم چاپ کرد؟

چاپ کتاب داستان را بدون هیچ محدودیتی میسر نموده‌ایم. چاپ کتاب داستان با هر موضوع و حجمی که باشد برای موسسه چاپ کتاب تفاوتی ندارد و انجام آن امکان پذیر است. گاهی ممکن است برخی از موسسات بخاطر تیراژ کم از پذیرش چاپ کتاب داستان خودداری کنند، اما موسسه ما برای چاپ کتاب داستان هیچگونه محدودیت زمانی و تعداد تیراژ برای خود قائل نیست.

فوری ترین زمان برای چاپ کتاب داستان چند روز است؟

چاپ کتاب داستان حداکثر به سه هفته زمان نیاز دارد. موسسه چاپ کتاب با هدف ارائه بهترین خدمات چاپ کتاب در مقابل سریعترین حالت ممکن با کمترین هزینه دایر شده است تا اثرانگشتی درخشان بر روی چاپ کتاب داستان ارزشمند کاربران خلاق و خوش ذوق وب‌سایت خود هدیه دهد. از طرفی تیم ما با تعهدی که در خصوص انجام خدمات چاپ کردن کتاب داستان در طی این سال‌ها از خود نشان دادیم، با این وجود تمامی فعالیت‌های مجموعه چاپ کتاب دارای گارانتی صد در صدی می‌باشد.

آیا می‌توان سفارش چاپ کتاب داستان را آنلاین داد؟

جهت سهولت در انجام امور شما، سفارش چاپ کتاب داستان را به صورت آنلاین مهیا نموده‌‌ایم. برای انجام مراحل چاپ کتاب داستان غیرحضوری ابتدا وارد سایت چاپ کتاب شوید و سفارش چاپ کتاب داستان خود را ثبت نمایید. بعد از نهایی شدن ثبت سفارش چاپ کتاب داستان، پیش فاکتور رایگان برای شما نمایش داده خواهد شد. اینک سفارش شما در مرکز چاپ کتاب درج شده است و مابقی کار را به همکاران ما محول کنید.

بهترین انتشارات برای چاپ کتاب داستان

بهترین انتشارات در زمینه چاپ کتاب داستان چند ویژگی بارز را داراست. انتشارات خوب برای چاپ کتاب داستان در عین دقت و کیفیت بسیار عالی در تمامی مراحل، بایستی توانایی مدیریت امور چاپ کتاب داستان در تمامی بخش‌ها را داشته باشند. انتشارات موفق در عرصه چاپ کتاب داستان با حذف محدودیت‌های حجمی، زمانی، موضوعی، زبانی و تعداد تیراژ چاپ کتاب در سریع ترین زمان با کمترین هزینه چاپ کتاب را با خواسته و نیاز کاربران مطابقت دهد. ما در مجموعه بزرگ در تمامی ساعات شبانه روز آماده‌ی ارائه خدمات چاپ کتاب داستان را به شما عزیزان هستیم و از این بابت بسیار خشنودیم.