بنر تبلیغاتی را می‌‌توانیم اولین عنصر بصری به شمار بیاوریم که بازدیدکننده بعد از ورود به یک صفحه با آن مواجه می‌شود. زمانی که طراحی بنرهای تبلیغاتی حرفه‌ای انجام شود، مخاطبان می‌توانند در نگاه اول یک برداشت مثبت داشته باشند. همین موضوع بنر را برای آن‌ها به یاد ماندنی خواهد کرد و باعث می‌شود درباره برند مربوطه کنکاش و کنجکاوی بیشتری داشته باشند. به طور کلی دلایل متعددی وجود دارند که باعث شده‌اند بنرهای تبلیغاتی اهمیت بالایی پیدا کنند. در ادامه به صورت کامل این موضوع را مورد بررسی قرار خواهیم داد؛ پس همراه ما باشید.

طراحی بنرهای تبلیغاتی

آشنایی با طراحی بنرهای تبلیغاتی


   کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید     

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب         

صدور فاکتور رایگان می باشد        

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021    

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598   

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796   

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500     

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500    

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102     

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400     

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400     

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400     

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400     

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916     

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040    

تماس، واتساپ یا تلگرام     

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب    

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی        


اهمیت طراحی بنرهای تبلیغاتی

از بنرها می‌توانیم به عنوان یک ابزار قدرتمند در راستای ارتقای برند یاد کنیم. البته این به شرطی است که طراحی بنر در بهترین کیفیت ممکن انجام شده باشد. بنرهای تبلیغاتی می‌توانند از نظر بصری به شناخت بهتر و بیشتر برندها و کسب‌وکارها کمک کنند. پارامترهایی همچون لوگو و رنگ باید در بهترین حالت ممکن خود به کار روند تا بتوانند باعث تقویت هویت یک برند شوند. بنرهای تبلیغاتی تشکیل‌شده از فراخوان‌های واضح یا به عبارتی Call To Action هستند. در واقع فراخوان (CTA) کاربران را به خرید یا بازدید از سایت تشویق می‌کند. همین موضوع می‌تواند تعامل با کاربران را افزایش دهد.

همچنین اگر در بنرها از انیمیشن یا عناصر قابل کلیک استفاده شود، تعامل کاربران نیز افزایش خواهد یافت. در کل می‌توانیم این‌طور بیان کنیم بنرهای تبلیغاتی ایفاکننده نقش بسیار مهمی در بازاریابی آنلاین هستند و می‌توانند روی تجربه کاربران تأثیر بسیار مثبتی بگذارند. اگر طراحی بنر تبلیغاتی به خوبی انجام شود، می‌تواند مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند و به عنوان یک ابزار همه کاره، تعامل کاربر را افزایش دهد. از آنجایی که طراحی این بنرها اهمیت بالایی دارد، نیاز است از حرفه‌ای‌ترین مجموعه‌ها در این راستا بهره ببرید. ایران تایپیست با بهره‌مندی از برترین طراحان می‌تواند به کمک شما بیاید و بهترین بنرها را برای شما آماده کند.

طراحی بنرهای تبلیغاتی

اهمیت طراحی انواع بنرهای تبلیغاتی

طراحی بنرهای تبلیغاتی و تأثیرگذاری آنها در بازار

رقابت بین برندها برای جلب توجه بسیار شدید است. برخی تبلیغ‌ها آن‌قدر تکراری هستند که مخاطب از دیدن آن‌ها خسته شده است. همین موضوع باعث شده امروزه برندها به دنبال راه‌هایی برای افزایش بازدید باشند. طراحی بنرهای تبلیغاتی راهی ایده‌آل برای دیده شدن برند است. در واقع اصلی‌ترین هدف این بنرها همان‌طور که از نامشان مشخص بوده، تبلیغات است. بنرها باید به گونه‌ای طراحی شوند که بتوانند به راحتی توجه افراد را به خود جلب کنند، باعث ایجاد آگاهی شوند و در نهایت برقرارکننده یک ارتباط مؤثر باشند.

بنر تبلیغاتی در صفحات وب به نمایش در می‌آید و در قالب نوارهایی ظاهر می‌شود. این بنرها می‌توانند به معرفی محصولات و خدمات یک شرکت بپردازند. لازم به ذکر است این بنرها در انواع گوناگونی وجود دارند و هر کدام ویژگی‌های متنوعی به خود اختصاص داده‌اند. بنر ثابت یا متحرک از جمله بنرهایی هستند که می‌توانند از گرافیک، رسانه، متن یا ترکیب همه این‌ها تشکیل شوند. در صورتی که جذابیت این بنرها بالا باشد، می‌توانید سرنخ‌هایی را در اختیار کاربران برای ورود به وب‌سایت خود قرار دهید.

این سبک تبلیغاتی هم میزان کلیک بالایی دارد و هم بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. برای اینکه تأثیرگذاری بنر تبلیغاتی شما افزایش پیدا کند، نیاز است اطلاعات محدودی را در آن‌ها جای دهید. در واقع مخاطبان چندان حوصله جزئیات را ندارند. بنرها باید در ساده‌ترین حالت ممکن، بیشترین تأثیرگذاری را داشته باشند. اگر به دنبال بنرهایی با کیفیت بالا هستید، ایران تایپیست می‌تواند به کار شما بیاید. تنها کافی است صفر تا صد کار را به طراحان این مجموعه بسپارید.

طراحی بنرهای تبلیغاتی

تأثیرگذاری بنرها در تبلیغات

چگونه با طراحی بنرهای تبلیغاتی، ارتباط بیشتر با مخاطبان برقرار کنیم؟

با طراحی بنرهای تبلیغاتی می‌توانید نسبت به برقراری ارتباط با مخاطبان اقدام کنید؛ اما به شرطی که بنر شما جذابیت‌های لازم را داشته باشد. از زمانی که اینترنت ظهور کرده است، بنرها نیز پیشرفت بسیاری به خود دیده‌اند. با این بنرها می‌توان با سرعت بیشتری به موفقیت در کسب‌وکار رسید. فقط کافی است بنر شما اصول لازم و استانداردهای مورد نیاز را رعایت کرده باشد. بنرهای سفارشی تأثیرگذاری بسیار بیشتری دارند؛ زیرا بر اساس نیازهای برند شما طراحی می‌شوند.

در واقع این بنرها، آماده هستند تا فروش را به شکل چشمگیری افزایش دهند و مشتریان را از محصولات و خدمات متنوع شما آگاه کنند. بنر تبلیغاتی یکی از ساده‌ترین راه‌هایی به شمار می‌رود که مخاطب تنها با یک کلیک می‌تواند وارد سایت شما شود. حالا چه المان‌هایی می‌توانند یک بنر را جذاب کنند و باعث برقراری ارتباط بیشتر با مخاطب شوند؟ در ادامه می‌توانید لیستی از نکاتی را ببینید که به برقراری ارتباط بیشتر با مخاطب کمک خواهند کرد.

طراحی بنرهای تبلیغاتی

برقراری ارتباط با کمک بنرهای تبلیغاتی


   کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید     

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب         

صدور فاکتور رایگان می باشد        

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021     

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598   

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796    

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500     

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500     

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102     

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400     

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400     

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400     

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400     

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916    

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040   

تماس، واتساپ یا تلگرام     

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب    

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی 


1. فونت و اندازه فونت

در طراحی بنرهای تبلیغاتی باید به فونت و اندازه فونت توجه شود. همان‌طور که اشاره کردیم یک بنر تشکیل‌شده از عناصر گوناگونی بوده که فونت یکی از آن‌ها است. فونت‌های شکسته و نستعلیق مناسب بنرهای تبلیغاتی نیستند و نمی‌توانند نقش جذب‌کننده داشته باشند. به عنوان مثال توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان سراغ فونت‌هایی همچون Times New Roman، Calibri، Arial و موارد مشابه نروید. همچنین فونت‌هایی که حالت بولد یا پُررنگ دارند نیز برای نوشتن جملات مناسب نیستند. تا حد امکان باید سعی کنید از ساده‌ترین فونت‌ها در بنرهای تبلیغاتی بهره ببرید.

اندازه فونت نکته مهم دیگری است که هنگام طراحی بنرهای تبلیغاتی باید توجه خود را نسبت به آن معطوف کنید. سایز فونت بر اساس ابعاد بنر تعیین می‌شود. اگر اندازه بنر شما چندان بزرگ نیست، می‌توانید از فونت‌هایی با اندازه استاندارد بهره ببرید. به عنوان مثال برای متن‌های ساده سایز 12 و 14 مناسب هستند، این در حالی است که برای سر تیترها پیشنهاد می‌دهیم از سایز 16 بهره ببرید. مجموعه ایران تایپیست هنگام طراحی بنرها به این نکته مهم توجه دارد و خیال شما را از بابت نوع فونت و اندازه آن راحت می‌کند.

2. رنگ بنر

نکته دیگر و مهم در طراحی بنرهای تبلیغاتی، رنگ بنر است. رنگ‌ها طیف‌های مختلفی دارند و هر کدام می‌توانند معنای متفاوتی را القا کنند. رنگ‌ها از جمله عناصری به شمار می‌روند که می‌توانند به صورت مستقیم بر نحوه تعامل با مخاطبان تأثیرگذار باشند. به عنوان مثال رنگ قرمز گرم و رنگ آبی سرد است. رنگ زرد احتیاط را به تصویر می‌کشد و رنگ سبز به معنای طراوت و تازگی است. همه رنگ‌ها معنای خاص خود را دارند.

نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت بوده این است بتوان از هر رنگی در جای مناسب خود بهره برد. اگر از رنگ‌ها در بهترین جای خود استفاده کنید، می‌توانید باعث ایجاد یک جلوه بصری فوق‌العاده در بنر تبلیغاتی شوید. طراحان با شناخت تئوری رنگ‌ها می‌توانند پیام برند را به شکلی تأثیرگذارتر انتقال دهند و ایجادکننده محتوای خلاقانه‌تری باشند. رنگ‌های اولیه، ثانویه و رنگ‌های سوم باید توسط طراحان در بهترین شکل کنار هم قرار بگیرند و همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشند.

طراحی بنرهای تبلیغاتی

استفاده از رنگ‌های مناسب هنگام طراحی بنر

3. استفاده از تصاویر و گرافیک‌های هوشمندانه

وقتی صحبت از طراحی بنرهای تبلیغاتی به میان می‌آید، باید به تصاویر و گرافیک‌های آن نیز توجه داشت. در ابتدای متن نیز اشاره کردیم بنرها حاوی عناصر گرافیکی گوناگون هستند. برای اینکه بنرها نقش اصلی خود را بازی کنند و باعث جذب مخاطب شوند، نیاز است از جذابیت کاملی برخوردار باشند. بدین منظور می‌توان از تصاویر و گرافیک‌های هوشمندانه بهره برد. تصاویر هوشمندانه حمایت از برند را بهبود می‌بخشند، جذابیت بصری را افزایش می‌دهند و پیام را بهتر منتقل می‌کنند. تصاویر و گرافیک‌های انتخابی باید کاملاً مرتبط با برند شما باشند. همچنین کیفیت بالای آن‌ها را نباید فراموش کرد. بعد از انتخاب تصاویر باید آن‌ها را به درستی تراز کنید، برش داده و در جای مخصوص خود قرار دهید.

4. شناسایی مخاطب هدف

برای اینکه با بنرهای تبلیغاتی بتوانید روی کاربران تأثیر بگذارید، نیاز است در ابتدا مخاطبانِ هدف خود را بشناسید. قبل از اینکه کار طراحی بنرهای تبلیغاتی شروع شود، باید به این سؤال پاسخ دهید چه افرادی مخاطب هدف شما هستند؟ با بنر یا پوستر تبلیغاتی به چه چیزی می‌خواهید برسید؟ اگر به پاسخ این سؤالات برسید، در آن صورت می‌توانید برای محتوای خود لحن و سبک مناسبی انتخاب کنید.

به عنوان مثال فرض کنید به دنبال طراحی بنر تبلیغاتی برای خیریه هستید. قاعدتاً برای جذب مخاطب نیاز است از تصاویر بسیار احساسی استفاده کنید، رنگ‌های هیجان‌انگیز به کار بگیرید و در نهایت از یک فراخوان واضح در بنر خود بهره ببرید؛ ولی فرض کنید بنر شما برای یک کنفرانس حرفه‌ای است. در این شرایط رنگ‌های خنثی مناسب‌ترین گزینه هستند. همچنین دیگر نیازی نیست از تصاویر احساسی استفاده کنید؛ بلکه نیازمند گرافیک‌های آموزنده خواهید بود. با این تفاسیر شناسایی مخاطب هدف بسیار حائز اهمیت است.

طراحی بنرهای تبلیغاتی

شناسایی کردن مخاطبان هدف

5. هویت‌سازی برند هنگام طراحی بنرهای تبلیغاتی

هویت‌سازی برند نکته مهم دیگری است که هنگام طراحی بنرهای تبلیغاتی باید به آن توجه داشت. برای این کار باید حتماً لوگو سایت را در گوشه‌ای از بنر قرار دهید تا مخاطب دید کاملی نسبت به آن داشته باشد. همچنین حتماً اطلاعات تماس را نیز در بنر جای دهید. البته حواستان باشد در درج اطلاعات تماس زیاده‌روی نکنید؛ زیرا جلوه خوبی نخواهد داشت. بهتر است راهی را برای تماس قرار دهید که عموم افراد می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. در کل بنر شما علاوه بر انتقال پیام باید حاوی یک شناسنامه کامل از لوگو، اطلاعات تماس و... باشد.

راهنمای کامل برای بهبود کارکردهای تبلیغات

مهم‌ترین بخش برنامه‌های بازاریابی شامل استراتژی‌های تبلیغاتی می‌شوند. زمانی یک استراتژی موفق خواهد بود که بتواند کار تشویق مخاطبان هدف را با موفقیت پشت سر بگذارد. برای اینکه بتوانید تبلیغاتی هدفمند ایجاد کنید، باید گام‌هایی را برای ارزیابی استراتژی‌های موجود بردارید و از این طریق در کنار جذب مخاطب، درآمد بالقوه خود را نیز به شکل چشمگیری افزایش دهید. برای اینکه بتوانید کارکردهای تبلیغات را بهبود ببخشید، نیاز است یک سری استراتژی‌ها را در پیش بگیرید که هر کدام بسیار حائز اهمیت هستند. در لیست زیر به برخی از این برنامه‌ها اشاره شده است:

  1. مخاطبان هدف خود را به درستی و به صورت بهینه شناسایی کنید.
  2. یک ارزیابی دقیق از برند خود داشته باشید.
  3. اهدافی که به دنبال آن‌ها هستید را تعیین کنید.
  4. برای بهبود تبلیغات حتماً از افراد حرفه‌ای کمک بگیرید.
  5. زمان و مکان مناسبی را برای تبلیغات در نظر بگیرید.
  6. اگر نیاز به سرمایه‌گذاری وجود دارد، از آن غافل نشوید.
  7. حتماً در رسانه‌های اجتماعی نیز به تبلیغات قوی بپردازید.

بنرهای تبلیغاتی نیز می‌توانند راهی مؤثر برای معرفی برند شما باشند. هنگام طراحی بنرهای تبلیغاتی باید حرفه‌ای‌ترین افراد دور هم جمع شوند. اگر طراحی این بنرها با کمک افراد حرفه‌ای انجام شده باشد، می‌توان به آینده تبلیغات موفق و برندسازی امیدوار بود. مجموعه ایران تایپیست برای بهبود کارکردهای تبلیغات می‌تواند به کمک شما بیاید؛ به همین علت کافی است کار را تنها به کاردان آن بسپارید.

طراحی بنرهای تبلیغاتی

بهبود کارکرد تبلیغات

طراحی بنرهای تبلیغاتی توسط بهترین طراحان

برای طراحی بنرهای تبلیغاتی باید از بهترین طراحان کمک گرفته شود؛ زیرا تنها در این شرایط می‌توان انتظار جذب مخاطب داشت. امروزه مجموعه‌های مختلفی به چشم می‌خورند که در این زمینه فعالیت دارند. ایران تایپیست یکی از بهترین مجموعه‌ها به شمار می‌رود که توانسته است بهترین طراحان را برای همکاری به کار بگیرد. طراحان این مجموعه با تئوری رنگ‌ها کاملاً آشنا هستند و هنگام طراحی بنرها از بهترین فونت‌ها کمک می‌گیرند. در کل از تأثیر ویژه این ابزار قدرتمند نمی‌توان گذر کرد. با کمک بنرهای تبلیغاتی که توسط طراحان ایران تایپیست طراحی می‌شوند، می‌توانید:

  1. یک رویداد خاص را تبلیغ کنید.
  2. پیام ویژه‌ای را به اشتراک بگذارید.
  3. توجه مخاطبان گوناگون را به خود جلب کنید.

طراحی بنرهای تبلیغاتی به برنامه‌ریزی و خلاقیت بسیاری نیاز دارد؛ به همین علت طراحانی که بدین منظور به کار گرفته می‌شوند، باید بتوانند با کمک تکنیک‌های گوناگون کار طراحی را انجام دهند و از این طریق یک ابزار بصری ایده‌آل را در اختیار شما قرار دهند. طراحان ایران تایپیست یک انتخاب بسیار منحصربه‌فرد برای پیش بردن کارهای شما هستند. فقط کافی است با آن‌ها تماس بگیرید و مسئولیت طراحی بنر را به آن‌ها بسپارید.

طراحی بنرهای تبلیغاتی

استفاده از بهترین طراحان برای طراحی بنرهای تبلیغاتی

سخن آخر

طراحی بنرهای تبلیغاتی باید با توجه به المان‌های مختلف صورت بگیرد. این بنرها اگر حرفه‌ای طراحی شده باشند، می‌توانند بسیار قدرتمند جلوه کنند و جلوه بصری ویژه‌ای را در اختیار مخاطب قرار دهند. طراحان هنگام طراحی بنرهای سفارشی به نکات گوناگونی توجه دارند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به رنگ، فونت، سایز فونت، انواع عناصر گرافیکی و... اشاره داشته باشیم. برای اینکه بتوانید کارکردهای تبلیغات را بهبود ببخشید، در ابتدا نیاز است حرفه‌ای‌ترین گروه را دور هم جمع کنید. در این زمینه مجموعه ایران تایپیست به کمک شما می‌آید تا بتوانید نرخ کلیک را افزایش دهید، مخاطبان بیشتری را به خود جذب کرده و برند خود را به طیف عظیمی از مخاطبان معرفی کنید.


  کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید    

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب        

صدور فاکتور رایگان می باشد       

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021    

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598   

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796   

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500    

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500    

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102    

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400    

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400    

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400    

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400    

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916    

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040   

تماس، واتساپ یا تلگرام    

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب   

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی