اخذ مجوز کتاب

دریافت مجوز چاپ کتاب

 انتشاراتی که این خدمات را ارائه می دهند به تمام مراحل قانونی و مسیرهایی که برای دریافت مجوز باید طی شود آشنا هستند. مجموعه هایی که خدمات دریافت مجوز چاپ کتاب را ارائه می دهند برای هرکدام از قسمت ها در مراحل أخذ مجوز کتاب یک قیمت مشخص و تعیین می‌کنند؛ در حقیقت با نویسنده کتاب یک قرارداد امضا می‌کنند.

مراحل دریافت شابک، کد شناسایی یا همان فیپا و مجوز از وزارت ارشاد بر عهده انتشارات خواهد بود. هزینه‌های مجوز در یک بخش یا به صورت قسمت بندی شده از نویسنده دریافت می‌شود. هر کدام از این مراکز که خدمات مجوز چاپ و نشر کتاب را انجام می دهند یک استراتژی را برای قیمت گذاری در نظر می گیرند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان می باشد    

برای دریافت مشاوره رایگان یا اعلام هزینه های دقیق می توانید تماس بفرمایید یا عدد 7 را به  09197349500 پیامک کنید.

با توجه به وضعیت شیوع کرونا تمامی مراحل از انعقاد قرارداد، آماده سازی کتاب و چاپ و ارسال کتاب به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود تا نیازی به خروج از منزل نداشته باشید.

دفتر مرکزی(خط ویژه)                                                       47625500 - 021

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم بیک زاده                   09197349100

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم رحیمی                         09190441620

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم دکتر شهاب                  09197349500

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم ابراهیمی                     09193716030

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم حیدری                         09198284084

مسئول  قیمت گذاری ترجمه کتاب ساعت اداری                   09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ ساعت اداری                               09196924796

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد                   09198282102

مسئول ویراستاری و تصویرگری ساعات اداری                       09195046400

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها شیدایی                                 09199170040

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها آقای حمیدی                          09197733916

تماس، واتس اپ، تلگرام

از اینکه بستری برای دریافت مشاوره هایی بدون جانبداری و واقع گرایانه مهیا نمودیم، به خود می بالیم.

قیمت حدودی چاپ کتاب (صفر تا صد: از آماده سازی کتاب، مجوز ها و چاپ)    700 هزار تومان

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


أخذ مجوز کتاب برای چاپ به روش الکترونیکی

اخذ مجوز کتاب

دریافت مجوز چاپ کتاب

 برای أخذ مجوز کتاب چاپ و نشر می‌توان به صورت حضوری تمام مراحل را انجام داد اما خوشبختانه سامانه‌های الکترونیکی هم فراهم شده تا نویسندگان یا ناشران تمام مدارک لازم را از طریق سامانه و به روش الکترونیکی بارگذاری و ارسال نمایند. برای ثبت درخواست دریافت مجوز چاپ کتاب فرم مربوطه باید کامل شود و یک نسخه آماده شده از کتاب به همراه کد شناسایی یا شماره شابک در قالب فایل pdf بارگذاری گردد.

 البته قبل از این اقدام بهتر است یک نسخه چاپی از کتاب به همراه فایل pdf روی لوح فشرده و تمام کدها و شماره های شناسایی کتاب آماده شود و برای مجوز از وزارت ارشاد ارسال گردد.

 هنگام ثبت درخواست أخذ مجوز کتاب به روش الکترونیکی حتماً لازم است که مدارک هویتی را نیز بارگذاری کنید. وب سایت های اینترنتی برای دریافت شماره شابک یا کد فیپا هم وجود دارند. اگر به روش کار کردن با این وبسایت ها آشنا نیستید یا فرم های مربوطه را در اختیار ندارید پیشنهاد می کنیم به تمام مراحل أخذ مجوز برای چاپ کتاب خود را به انتشارات و موسسات معتبر واگذار کنید.

قیمت مجوز چاپ و نشر کتاب چقدر است؟

اخذ مجوز کتاب

دریافت مجوز چاپ کتاب

قیمت أخذ مجوز کتاب یک رقم ثابت برای یک سری از خدمات است. به طور مثال هزینه بخش دریافت کد شابک، فیپا و مجوز چاپ از وزارت ارشاد یک رقم معین می باشد. علاوه بر این، هزینه های دیگری برای دریافت مجوز کتاب وجود دارد که در طی مراحل مختلف باید پرداخت شود. با توجه به اینکه هزینه ها ممکن است در یک بازه زمانی تغییراتی داشته باشند، اطلاع از آخرین قیمت های مجوز چاپ و نشر کتاب بر عهده نویسنده و ناشر است.

 انتشارات یا مراکزی که خدمات أخذ مجوز کتاب را برای مولفان و مترجمان ارائه می دهند باید طی یک جدول بندی مشخص، این قیمت‌ها را ارائه دهند. به طور کلی هزینه‌های مجوز چاپ کتاب زیاد گران نیست، بنابراین نویسندگان به راحتی می‌توانند با فراهم کردن مدارک لازم، مجوز چاپ کتاب خود را دریافت کنند.

أخذ مجوز کتاب در ایران تایپیست

اخذ مجوز کتاب

دریافت مجوز چاپ کتاب

بهترین راهکار برای أخذ مجوز کتاب و مطمئن شدن از انجام دقیق و صحیح تمام مراحل ثبت درخواست و ارسال مدارک این است که از یک انتشارات معتبر کمک بگیرید. شرکت هایی که خدمات دریافت مجوز چاپ و نشر کتاب را ارائه می دهند هم اگر سابقه و اعتبار کافی داشته باشند و برای این کار مناسب هستند.

 مجموعه ایران تایپیست خدمات چاپ و نشر کتاب را با رعایت آخرین تغییرات این حوزه در وزارت ارشاد برای مولفان و مترجمان کتاب ارائه می دهد. برای دریافت قیمت مجوز چاپ کتاب یا مشاوره برای مراحل چاپ و نشر کتاب در موضوعات مختلف با کارشناسان ایران ‌تایپیست تماس بگیرید