سال‌های سال است که چاپ کتاب کنکور برای خانواده‌ی بزرگ کنکوری‌ها از جمله مدارس، موسسات، واحدهای آموزشی و حتی خانواده‌های کنکوری دغدغه محسوب می‌گردد. امروزه نیز به دلیل مشکلات انبوه اقتصادی، چاپ کتاب کنکور با هزینه بیشتری به چاپ می‌رسد. ما در مجموعه توانای چاپ کتاب بستری فراهم نموده‌ایم تا با جذب کادری مجرب و متخصص در زمینه خدمات چاپ کتاب کنکوری در هزینه و زمان شما صرفه جویی کنیم و بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب کنکوری را با قیمت‌هایی کاملا استثنایی تقدیم حضورتان کنیم. اگر شما هم پیگیر انتشاراتی چاپ کتاب کنکور هستید، ما را تا پایان این مقاله همراهی نمایید.

 چاپ کتاب کنکور

چاپ کتاب کنکور


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان می باشد    

برای دریافت مشاوره رایگان یا اعلام هزینه های دقیق می توانید تماس بفرمایید یا عدد 7 را به  09197349500 پیامک کنید.

با توجه به وضعیت شیوع کرونا تمامی مراحل از انعقاد قرارداد، آماده سازی کتاب و چاپ و ارسال کتاب به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود تا نیازی به خروج از منزل نداشته باشید.

دفتر مرکزی(خط ویژه)                                                       47625500 - 021

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم بیک زاده                   09197349100

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم رحیمی                         09190441620

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم دکتر شهاب                  09197349500

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم ابراهیمی                     09193716030

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم حیدری                         09198284084

مسئول  قیمت گذاری ترجمه کتاب ساعت اداری                   09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ ساعت اداری                               09196924796

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد                   09198282102

مسئول ویراستاری و تصویرگری ساعات اداری                       09195046400

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها شیدایی                                 09199170040

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها آقای حمیدی                          09197733916

تماس، واتس اپ، تلگرام

از اینکه بستری برای دریافت مشاوره هایی بدون جانبداری و واقع گرایانه مهیا نمودیم، به خود می بالیم.

قیمت حدودی چاپ کتاب (صفر تا صد: از آماده سازی کتاب، مجوز ها و چاپ)    700 هزار تومان

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


نحوه چاپ و انتشار کتاب کنکور

چاپ کتاب کنکور هم مانند سایر کتاب‌ها به یک سری مراحل خاص نیاز دارد. هر کتابی برای چاپ در ابتدا بایستی کامل و دقیق نوشته و نگارش شود، سپس جهت چاپ کتاب کنکور به دستان توانمند متخصصان و افراد با تجربه در این زمینه که در مرکز چاپ کتاب مشغول به فعالیت هستند سپرده می‌شود. تا این جا از مراحل چاپ کردن کتاب کنکور، شما نقش اصلی را ایفا نموده‌اید پس مابقی راه را به ما بسپارید.

چاپ فوری و ارزان کتاب‌ کنکور

طی کردن مراحل چاپ کتاب کنکور در زمانی کوتاه و سریع، از مهم‌ترین عملکردهای مجموعه‌ی ماست. ما در مرکز چاپ کتاب به چاپ کتاب تخصصی کنکور برای دانش‌آموزان این مرز و بوم بسیار مفتخریم. متخصصان با تجربه و کاربلد فعال در موسسه چاپ کتاب بر خود می‌بالند تا در مسیر برداشتن سد بزرگ کنکور از سر راه دانش‌آموزان عزیز ایرانی، قدمی برداشته باشند. فارغ از هر گونه محدودیت حجمی، زمانی، مکانی و ... چاپ کتاب کنکور فوری و ارزان قیمت را از ما بخواهید.

سفارش طراحی جلد کتاب کنکور

جذابیت و زیبایی چاپ کتاب کنکور با طراحی جلد حرفه‌ای و مرتبط با موضوع کتاب، صد چندان خواهد شد. ما در این موسسه با همراهی و همکاری طراحان متخصص و حرفه‌ای، بهترین و زیباترین طرح‌ها را برای جلد کتاب کنکور طراحی می‌کنیم. اگر شما هم طرح خاصی برای چاپ کتاب کنکور موردنظر خود داشتید، جای هیچ گونه نگرانی نیست، طراحان خوش ذوق و باسلیقه‌ی ما، طرح دلخواه شما را با قیمت‌هایی بسیار مناسب طراحی و چاپ خواهند نمود.

دریافت مجوز برای چاپ کتاب کنکور

دریافت مجوز چاپ کتاب کنکور نیز یکی دیگر از مراحل اساسی به حساب می‌آید. اما از آنجایی که مجوز گرفتن چاپ کتاب کنکور به زمان طولانی و هزینه زیادی نیاز دارد، برای افراد به راحتی امکان‌پذیر نیست. کارشناسان و متخصصان فعال در موسسه چاپ کتاب با تجربه‌ای که در این مسیر کسب نموده‌اند، می‌توانند در زمان کوتاه‌تر و با هزینه بسیار کمتری به مجوز چاپ کتاب کنکور دست یابند و مراحل چاپ کتاب کنکوری را تسریع ببخشند.

انتشارات آنلاین برای چاپ کتاب کنکور

اگر شما هم به دنبال انتشاراتی آنلاین جهت چاپ کتاب کنکور هستید، پیشنهاد ما موسسه چاپ کتاب است. انتشارات چاپ کتاب با امکان ثبت سفارش غیر حضوری کتاب کنکوری چاپ کردن، در تلاش است تا در هزینه چاپ کتاب و زمان شما مخاطبان گرانقدر صرفه جویی نماید. دیگر نیازی به مراجعه‌ی حضوری نیست، ثبت سفارش آنلاین چاپ کتاب کنکور تنها با چند کلیک ساده از طریق وب‌سایت تخصصی مرکز چاپ کتاب میسر شده است.

سفارش غیرحضوری چاپ کتاب کنکور

افزون بر ثبت سفارش حضوری چاپ کتاب کنکور و مراجعه به موسسه چاپ کتاب، می‌توانید کتاب‌های خود را نیز به صورت غیر حضوری منتشر نمایید. چاپ حضوری کتاب کنکور که با مراجعه‌ی شما به موسسه و راهنمایی گرفتن از کارشناسان حاذق امکان‌پذیر است اما جهت ثبت سفارش غیر حضوری بایستی به سایت مرکز مراجعه و نسبت به ثبت سفارش چاپ کتاب کنکوری خود اقدام نمایید. پس از ثبت سفارش، منتظر تماس یا پیام کارشناسان وقت ما بمانید تا با ارائه راهنمایی و مشاوره رایگان، شما را از مراحل چاپ کتاب کنکوری آگاه نمایند.