چاپ کتاب روانشناسی یکی دیگر از خدمات وزین مجموعه بزرگ چاپ کتاب است. چاپ کتاب روانشناسی در چندین بخش صورت می‌پذیرد. اگر شما هم دانشجو، تحصیل کرده رشته روانشناسی هستید و علاقه مند به مباحث و اصول روانشناسی بوده‌اید و در این زمینه به مطالعه و تحقیق پرداخته‌اید، می‌توانید تالیف، ویرایش و چاپ کتاب روانشناسی را به بهترین شکل ممکن به انجام می‌رسانیم. صفر تا صد مراحل چاپ کتاب رشته روانشناسی را به دستان توانمند اعضای موسسه چاپ کتاب بسپارید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان می باشد    

برای دریافت مشاوره رایگان یا اعلام هزینه های دقیق می توانید تماس بفرمایید یا عدد 7 را به  09197349500 پیامک کنید.

با توجه به وضعیت شیوع کرونا تمامی مراحل از انعقاد قرارداد، آماده سازی کتاب و چاپ و ارسال کتاب به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود تا نیازی به خروج از منزل نداشته باشید.

دفتر مرکزی(خط ویژه)                                                       47625500 - 021

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم بیک زاده                   09197349100

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم رحیمی                         09190441620

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم دکتر شهاب                  09197349500

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم ابراهیمی                     09193716030

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم حیدری                         09198284084

مسئول  قیمت گذاری ترجمه کتاب ساعت اداری                   09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ ساعت اداری                               09196924796

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد                   09198282102

مسئول ویراستاری و تصویرگری ساعات اداری                       09195046400

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها شیدایی                                 09199170040

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها آقای حمیدی                          09197733916

تماس، واتس اپ، تلگرام

از اینکه بستری برای دریافت مشاوره هایی بدون جانبداری و واقع گرایانه مهیا نمودیم، به خود می بالیم.

قیمت حدودی چاپ کتاب (صفر تا صد: از آماده سازی کتاب، مجوز ها و چاپ)    700 هزار تومان

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


مراحل چاپ کتاب روانشناسی

آماده سازی اولیه‌ی کتاب اولین قدم برای چاپ کتاب روانشناسی است. در مرحله دوم بایستی مجوز معتبر دریافت شود. سپس قراردادی معتبر و تضمینی برای انجام خدمات چاپ کردن کتاب دانشگاهی بین ناشر و نویسنده عقد می‌شود و در نهایت کتاب روانشناسی چاپ و صحافی می‌گردد. در حالتی هم که شما تالیف کتاب روانشناسی خود را به نویسندگان و متخصصان مرکز چاپ کتاب بسپارید، بخش مربوط به تالیف و ویراستاری نیز به این مراحل افزوده خواهد شد.

ویراستاری پیش از چاپ کتاب روانشناسی

چاپ کتاب روانشناسی علاوه بر داشتن مباحث علمی و دقیق، بایستی ظاهری آراسته و متونی صحیح و اصولی داشته باشد. این کار فقط با وجود ویراستاران متخصص و با تجربه در این برهه امکان پذیر است که مرکز چاپ کتاب این نوید را به شما می‌دهد که پیش از چاپ کتاب روانشناسی، ویراستاری آن را به ویراستاران متبحر در این رشته بسپارد.

طراحی جلد برای چاپ کتاب روانشناسی

طراحی جلد چاپ کتاب روانشناسی یکی از مهمترین بخش‌های چاپ کتاب است. زیبایی و جذابیت جلد چاپ کتاب در رشته روانشناسی در جهت انتخاب کتاب و مطالعه آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مجموعه چاپ کتاب با جذب طراحان خوش ذوق و خلاق با طرح‌های متنوع و جذاب طراحی جلد، موفقیت خود را در این زمینه به همگان ثابت کرده است و طرح‌های بی نظیری خلق کرده است.

هزینه چاپ کتاب روانشناسی

هزینه هنگفت چاپ کتاب روانشناسی در دوره اقتصادی امروز یکی از معضلات حاد محسوب می‌شود. با انتخاب مرکز چاپ کتاب جهت چاپ کتاب روانشناسی از تعرفه‌های بسیار ارزان و تخفیفات ویژه دانشجویی بهره مند شوید. با مراجعه به سایت‌ها و مراکز فعال در چاپ کتاب دانشگاهی روانشناسی از اختلاف هزینه‌ی چاپ کتاب و موسسه آن ها به خوبی آگاه خواهید شد.

چاپ کتاب روانشناسی سریع

پس از هزینه و کیفیت در چاپ کتاب روانشناسی، سرعت معیار دیگری است که نقش به سزایی در چاپ کتاب ایفا می‌کند. کتاب روانشناسی یکی از پرطرفدارترین مباحثی است که امروزه مورد توجه بسیاری از دانشجویان، اساتید و افراد اهل قلم قرار گرفته است. با ثبت سفارش چاپ کتاب روانشناسی به صورت آنلاین نقشی در افزایش سرعت چاپ کتاب ایفا کند تا پس از شما، کارشناسان مجموعه چاپ کتاب نیز با تجربه و تخصص کافی در کمترین زمان ممکن چاپ کتاب روانشناسی ارزشمند شما را محقق نمایند.

دریافت سریع مجوز برای چاپ کتاب روانشناسی

یکی دیگر از مراحل چاپ کتاب روانشناسی، دریافت مجوز معتبر است. کتاب روانشناسی چاپ کردن یک سری مراحل اصلی و اساسی به همراه دارد که یکی از مهمترین آن‌ها بخش مربوط دریافت مجوز چاپ کتاب روانشناسی است که این بخش زمان و هزینه زیادی نیاز دارد. اما تیم توانای چاپ کتاب با کسب تجربه‌ی کافی در این راه با سرعتی فوق العاده و هزینه‌ای پایین به این امر واقف گردیده است.

 

بهترین انتشارات در حوزه چاپ کتاب روانشناسی

چاپ کتاب روانشناسی از جهت حساسیت و دقت بایستی به انتشاراتی با تجربه در این رشته سپرد. صفر تا صد مراحل چاپ کتاب روانشناسی از ثبت سفارش جهت تالیف تا مرحله ویرایش و در نهایت چاپ کتاب را در کمترین زمان ممکن و با تعرفه‌های استثنایی در مرکز چاپ کتاب تجربه کنید.

ما در مرکز چاپ کتاب از تالیف و چاپ کتاب روانشناسی شما عزیزان بسیار خرسندیم و چشم انتظار چاپ نوشته‌های گرانبهای شما خواهیم ماند.