چاپ کتاب انگلیسی یکی از جنبه‌های نو از چاپ کتاب است. بسیاری از نویسندگان و مترجمان خلاق و خوش ذوق ایرانی جهت ترویج فرهنگ و آداب اسلامی و ایرانی در تلاش هستند تا با چاپ کتاب به زبان انگلیسی، کتاب‌های ایرانی را در سایر کشورها چاپ و منتشر نمایند. چاپ کتاب انگلیسی همان طور از نام آن پیداست، نیازمند تسلط کافی به زبان انگلیسی می‌باشدنویسندگان مسلط به زبان انگلیسی در هر موضوع و حجمی که تمایل به نوشتن دارند می‌توانند تمامی امور را به همکاران کارآموزده‌ی ما بسپارند.

چاپ کتاب

چاپ کتاب انگلیسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان می باشد    

برای دریافت مشاوره رایگان یا اعلام هزینه های دقیق می توانید تماس بفرمایید یا عدد 7 را به  09197349500 پیامک کنید.

با توجه به وضعیت شیوع کرونا تمامی مراحل از انعقاد قرارداد، آماده سازی کتاب و چاپ و ارسال کتاب به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود تا نیازی به خروج از منزل نداشته باشید.

دفتر مرکزی(خط ویژه)                                                       47625500 - 021

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم بیک زاده                   09197349100

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم رحیمی                         09190441620

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم دکتر شهاب                  09197349500

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم ابراهیمی                     09193716030

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم حیدری                         09198284084

مسئول  قیمت گذاری ترجمه کتاب ساعت اداری                   09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ ساعت اداری                               09196924796

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد                   09198282102

مسئول ویراستاری و تصویرگری ساعات اداری                       09195046400

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها شیدایی                                 09199170040

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها آقای حمیدی                          09197733916

تماس، واتس اپ، تلگرام

از اینکه بستری برای دریافت مشاوره هایی بدون جانبداری و واقع گرایانه مهیا نمودیم، به خود می بالیم.

قیمت حدودی چاپ کتاب (صفر تا صد: از آماده سازی کتاب، مجوز ها و چاپ)    700 هزار تومان

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


چاپ کتاب انگلیسی چه شرایطی دارد؟

چاپ کتاب انگلیسی در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. نویسنده و مترجم عزیز می‌تواند با شرح جزئیات کتاب انگلیسی مورد نظر خود جهت چاپ زبان انگلیسی و زمان مورد نیاز برای همکاران ما، در صورت توافق به ثبت سفارش چاپ کتاب انگلیسی خود بپردازد و کمتر از 30 روز صاحب کتاب شوید. ما در این مجموعه مفتخریم که مشاوره‌های ما کاملا صادقانه و واقع گرایانه است. پس از دریافت مشاوره می‌توانید جهت ثبت سفارش چاپ کتاب انگلیسی اقدام نمایید.

ارزان ترین انتشارات چاپ کتاب انگلیسی با تیراژ پایین

از مهم‌ترین دغدغه‌های نویسندگان جهت چاپ کتاب انگلیسی، هزینه چاپ کتاب است. مجموعه ما تعرفه چاپ و نشر کتاب انگلیسی را به حداقل ممکن رسانده است. موسسه چاپ کتاب با در نظر گرفتن این که ممکن است کتابی مورد توجه بسیاری از ایرانیان قرار گرفته باشد اما چاپ کتاب خارجی همان نسخه در چاپ اول برای خارجی‌ها بسیار جذاب و پرطرفدار واقع نشود. از این رو حتی اگر به چاپ کتاب انگلیسی با تیراژ پایین هم نیاز داشته باشید، مجموعه ما با شما با ارزان‌ترین قیمت همکاری خواهد نمود.

چاپ کتاب انگلیسی سریع با قیمت پایین

اگر شما مایل به چاپ کتاب انگلیسی هستید بایستی از روند انجام آن، زمان و هزینه‌ای که برای شما دربردارد آگاه باشید. یکی از بخش‌های مؤثر در چاپ کتاب انگلیسی، مشاوره دلسوزانه است. اگر برای مشاوره حضوری در زمینه چاپ کردن کتاب انگلیسی وقت کافی ندارید، کارشناسان مجرب ما به صورت آنلاین و تلفنی برای مشاوره به شما عزیزان کاملا آماده هستند. تیم ما با همکاری اعضای باتجربه و کارآزموده، چاپ کتاب انگلیسی را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

دریافت مجوز چاپ کتاب انگلیسی چطور است؟

برای چاپ کتاب انگلیسی خود بهترین انتشارات را انتخاب نمایید. زیرا انتخاب صحیح انتشارات، انجام تمامی مراحل چاپ کتاب انگلیسی را برای شما آسان‌تر و لذت بخش‌تر خواهد نمود. مجموعه ما با جذب متخصصین، صفر تا صد مراحل چاپ انگلیسی را آنلاین و با حفظ کیفیت محصول نهایی به انجام می‌رساند. دریافت مجوز چاپ کتاب انگلیسی از دیگر بخش‌های اصلی و البته زمانبر است. شایان ذکر است مجموعه ما با کسب تجربه کافی در این زمینه به خوبی از پس دریافت مجوز برخواهد آمد.

بهترین انتشارات چاپ کتاب انگلیسی کجاست؟

بهترین انتشارات چاپ کتاب انگلیسی، انتشاراتی است که با کیفیت فوق العاده بتواند در کمترین زمان و تعرفه‌ مناسب در زمینه چاپ و نشر راهنمای شما باشد. مجموعه چاپ کتاب با جذب افرادی کاربلد، راه را برای نویسندگان و مترجمان هموارتر نموده است. در هیاهوی بازار داغ این روزهای چاپ انگلیسی، انتشاراتی موفق‌تر است که به پیچ و خم چاپ کتاب انگلیسی مسلط بوده و در رفع موانع احتمالی قوی‌تر و سریع‌تر عمل نماید. مجموعه ما بدون هیچ محدودیتی حاضر به همکاری با شما در چاپ کتاب انگلیسی است.