با انتخاب کادری مجرب و متخصص در زمینه چاپ کتاب تاریخی، به راحت ترین روش ممکن صاحب کتاب شود. چاپ کتاب تاریخی از پرطرفدارترین نوع در میان چاپ کتب دانشگاهی محسوب می‌شود. چاپ کردن کتاب تاریخی برای نویسندگان، دانشجویان و اساتید خلاق و خوش ذوق رشته تاریخ، علاوه بر ارتقای رزومه تحصیلی و جایگاه علمی، می‌تواند جنبه درآمد و فروش خوبی نیز به همراه داشته باشد. چاپ کتاب حقوقی را با هر تعداد تیراژی که بخواهید برای شما امکان پذیر نموده‌ایم.

چاپ کتاب

 چاپ کتاب تاریخی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان می باشد    

برای دریافت مشاوره رایگان یا اعلام هزینه های دقیق می توانید تماس بفرمایید یا عدد 7 را به  09197349500 پیامک کنید.

با توجه به وضعیت شیوع کرونا تمامی مراحل از انعقاد قرارداد، آماده سازی کتاب و چاپ و ارسال کتاب به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود تا نیازی به خروج از منزل نداشته باشید.

دفتر مرکزی(خط ویژه)                                                       47625500 - 021

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم بیک زاده                   09197349100

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم رحیمی                         09190441620

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم دکتر شهاب                  09197349500

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم ابراهیمی                     09193716030

مشاوره چاپ کتاب ساعت اداری خانم حیدری                         09198284084

مسئول  قیمت گذاری ترجمه کتاب ساعت اداری                   09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ ساعت اداری                               09196924796

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد                   09198282102

مسئول ویراستاری و تصویرگری ساعات اداری                       09195046400

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها شیدایی                                 09199170040

اپراتور غیر اداری تمام بخش ها آقای حمیدی                          09197733916

تماس، واتس اپ، تلگرام

از اینکه بستری برای دریافت مشاوره هایی بدون جانبداری و واقع گرایانه مهیا نمودیم، به خود می بالیم.

قیمت حدودی چاپ کتاب (صفر تا صد: از آماده سازی کتاب، مجوز ها و چاپ)    700 هزار تومان

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


آیا می‌توان کتاب تاریخی را با کمک تالیف و چاپ کرد؟

چاپ کتاب تاریخی در موسسه چاپ کتاب با وجود تیمی قوی و فعال دیگر رویا نیست. ما در موسسه چاپ کتاب با وجود تخصص و تجربه اعضای تیم سفارش انواع چاپ کتاب تاریخ را پذیرا هستیم. انواع چاپ کتاب دانشگاهی تاریخ بدین معناست که اگر متنی را نگارش کرده‌اید اما از آن بسیار راضی نیستید و مایل هستید متنی بسیار قوی و جذاب‌تر باشد، در این صورت روی کمک مولفین توانمند ما حساب کنید و فایل ادیت شده‌ی بی نظیر از متن خود تحویل بگیرید.

چاپ کتاب تاریخی از نسخه انگلیسی

چاپ کتاب تاریخی بین المللی ترجمه شده را به مجموعه ما بسپارید. مجموعه بزرگ چاپ کتاب با دریافت انواع سفارش چاپ کتاب تاریخی از نسخه انگلیسی و ترجمه شده توانسته است در این راستا موفق باشد و بهترین‌ها را به نمایش بگذارد. کتاب تاریخی طرفداران خاص خود را دارد، کافی است نیاز خوانندگان را درک کنید تا اثری بی نظیر خلق شود. تیم توانمند چاپ کتاب، سفارش چاپ کتاب تاریخی را از مهمترین و مشهورترین کتاب‌های تاریخی بین المللی را می‌پذیرد و حتی در ترجمه متون تاریخی نیز یارای نویسندگان است.

زمان مورد نیاز جهت چاپ کتاب تاریخی

چاپ کتاب تاریخی را در هر زمانی که شما بخواهید با کیفیتی بی نظیر تقدیم حضورتان خواهیم نمود. برای ثبت سفارش چاپ کتاب رشته تاریخ کافی است وارد سایت موسسه چاپ کتاب شده و در خصوص چاپ کتاب تاریخی ارزشمند خود از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید. سرعت عمل و تلاش شبانه روزی کارشناسان حرفه‌ای و با تجربه‌ی موسسه چاپ کتاب در زمینه چاپ کتاب تاریخی قابل تحسین بوده است.

دریافت سریع مجوز برای چاپ کتاب تاریخی

دریافت مجوز چاپ کتاب تاریخی به تخصص و تجربه کافی نیاز دارد. روال دریافت مجوز چاپ کتاب رشته تاریخ بسیار زمانبر و هزینه بردار است که کادر مجرب و توانای موسسه چاپ کتاب با کسب تجربه کافی در این مسیر توانسته است در زمانی بسیار سریع، مجوزی معتبر برای چاپ کتاب تاریخی دریافت کند.

چاپ کتاب تاریخی با طراحی جلد حرفه‌ای و رایگان

طراحی حرفه‌ای و زیبای چاپ کتاب تاریخی یکی از مواردی است که بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. در بسیاری از موارد جلد جذاب و حرفه‌ای چاپ کتاب تاریخی از اولویت‌های نویسندگان و مخاطبان چاپ کتاب است. موسسه چاپ کتاب با تمهیداتی که برای نویسندگان اندوخته است طراحی جلد کتاب حرفه‌ای و بسیار زیبا را به صورت کاملا رایگان ارائه می‌دهد.

بهترین انتشارات در زمینه چاپ کتاب تاریخی

در زمینه چاپ کتاب تاریخی، نویسندگان به دنبال انتشاراتی بسیار خوب و ارزان هستند. انتشاراتی که در خصوص کتاب تاریخی چاپ کردن، کارشناسانی متخصص و کاربلد را به خود جذب نموده است، بدون هیچ دغدغه و نگرانی هر نوع سفارش چاپ کتابی را می‌پذیرد و در سریعترین زمان و کمترین هزینه و صد البته با کیفیتی بی نظیر و بدون هیچ گونه ایراد و اشتباه به انجام می‌رساند.

نحوه چاپ کتاب تاریخی به صورت آنلاین

با چاپ کتاب تاریخی به صورت آنلاین و کاملا غیرحضوری، بسیار در زمان و هزینه برای نویسندگان صرفه جویی می‌شود. شما نویسنده گرامی تنها با چند کلیک ساده در سایت چاپ کتاب می‌توانید سفارش چاپ کتاب تاریخی که با قلم زیبا و دستان توانمند خود نوشته‌اید را ثبت نمایید و از صفر تا صد مراحل چاپ کتاب را به صورت آنلاین از طریق سایت چاپ کتاب پیگیری کنید تا زمانی که به کتاب چاپ شده خود دست یابید.